søndag 26. april 2009

Sol og søndag! :)

Dette kortet har jeg sendt til min ene svigerinne som takk for hjelpa med min eksamens oppgave. Alltid godt å ha noen man kan spørre om hjelp! :)
Litt "sommer-inspirert" med den turkise fargen. hÂnglar jenta er fra den nyeste klubb-pakken,og er ikke lagt ut for salg enda. Malt med Twinkling H2O og Distress på 300g. akvarellpapir.
Nærbilde av den søte jenta... Sommerfuglene er kjøpt på Unik hobby, de har jeg dekorert med glitterlim.



Teksten er fra Else Irene Meling`s tekstplate "Go` ord".
Ha en fin dag!
Maje..

2 kommentarer:

  1. Hei...

    Flotte ting du lager :) Hva er den hjørnegreiene du har på dette korte? Er det kuttet ut me dies el?

    Klem Unni

    SvarSlett
  2. Hei. Jeg er litt sein til å svare men.. Det er Bosskut dies... Kjøpt på Steffens i Oslo..

    SvarSlett