lørdag 18. april 2009

Charlotte-snuppa 2 år!



Jeg har jobba med eksamens oppgaven min ei stund nå, og ENDELIG, i dag ble den ferdig og puttet i postkassa!!! For en herlig følelse! :) Så da får jeg oppdatere litt her på bloggen, lenge siden nå...


I mellomtiden har lille Charlotte blitt 2 år og måtte selvfølgelig få et kort av tante og onkel. Super morsomt kort å lage forresten!!










Kleshengeren og malen til kortet er kjøpt på Bikuben. Det er også mønsterpapiret og bazzil`en. Blonden og Rosene er kjøpt på Gaver og glass.






En liten detalj... Et anheng med ei lita jente og selvfølgelig ei prinsessekrone til prinsessa vår.. :) Rundt kanten har jeg stemplet en swirl far Stempelgledes "Min venn". Har brukt vintage photo distress pute. Nederst på kanten har jeg festet noen små "bling`er" i rosa.. :)


Den lille tag`en har jeg stanset ut med min fantastiske Word window punch! :)
På bildet under er baksiden på kortet... Håndlaget av tante..




Jeg har også laget mitt aller første album med bind-it-all maskinen min.. Det ga jeg bort til lille Inger når ho feiret 1 års dagen sin. Den store dagen hennes er egentlig i morgen, søndag.. Hurra for deg, Inger! Har ikke fått tatt noe bilde av det, får se om jeg får gjort det en dag... Har også ett par baby kort liggende, men siden jeg ikke har fått vært på visittene enda, får de vente med å bli lagt ut her...


Takk for at du titter innom, legg gjerne igjen en kommentar! :)


Maje..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar